< Till bloggens startsida

10 januari

idag tänker nog dom flesta att det är dagen innan första skoldagen 2012, nej. Idag är det en dag kvar till one tree hill säsong 9 släpps, weehoo! nörd.
Gårdagen spenderades med Johanna, vi började dagen med att missa två  bussar, irad. Sen gick vi runt på stan lite och så, när vi kom hem kollade vi igenom gamla videos som vi gjort och skapade en ny barbie film som ni kanske har sett. Vi kollade också på någon film som var sjukt äcklig & hemsk. Hela filmen slutade med att dom sprängde en killes huvud i mikron..
Och idag ska jag träffa Karolina, hon försöker få mig att vilja äta på ikea, men jag pallar ej. vi får se hur det slutar.
Nu måste jag iallfall börja fixa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0