< Till bloggens startsida

1D world tour

okej typ hundrade inlägget för idag, eller vänta det är en ny dag redan. wihoo. okej kanske inte riktigt så.
Just wanted to let you know att tjejen här utan ett liv beställde precis sin balklänning o skor. Och typ lite fler grejs. Meeeeen ni får se det när det kommer istället.
Så vad har jag gjort? jag har varit hemma idag igen. tydligen vill inte mina ögon bli friska. oså har jag sen nu på kvällen kollat på två filmer med la familla. Försvunnen och prinsessa och grodan. Den första filmen blev jag typ bara arg av, folk är så korkade och den andra var bra :) sådär gullig. Så man kan somna utan mardrömmar typ.
Angående rubriken finns förklaringen under.
Från twitter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0