< Till bloggens startsida

21.52

Änu en dag i skolvärlden avklarad, och allt är chill och har inga klagomål bortsett från att jag skulle behöva en påminelse om varför jag valde tyska... Måste va det tråkigaste ämnet jag har i skolan, svårt är det också. Alla små ord, lär mig aldrig i vilken ordning orden kommer och bläää, dö. Det är ju tur att man väljer bort ett ämne när man söker in till gymnasiet. Hur som helst, så har jag latat mig efter skolan kollat vidare på one tree hill säsong 4. kollade också på första avsnittet av säsong 9 som hade premiär igår i usa, får man öva engelska också, då blir fröken glad. HJag har också funderat över gymnasievalet utan resultat, kommer sluta med att jag typ lottar eller något.  Nu ska jag göra klart tyska läxan (så gott som det går) och sen göra frukost mackan tills imorgon sen sova. Ja, jag gör min frukost kvällen innan och har den i kylskåpet över natten, varför? Jo för att jag har alltid haft problem med att äta frukost, jag är alltid för trött för att göra frukosten så på det här viset kan jag äta. och i min värld är mat=snäll & glad mot mina klasskamrater, inte mat=elak och sur mot mina klasskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0