< Till bloggens startsida

aha aha

kan inte slut titta på cold case, grym serie. Fast om jag kollar på för många avsnitt i rad kommer det sluta med att jag får mardrömmar, snacka om paranoid. haha det hände för några år sen, kunde itne sluta kolla på criminal minds och hade mardrömmar i nån vecka. nä du det var inte roligt.
blir så lätt skrämd av såna där rånar o tjuv o våldtäcktsgrejs. äh nog om det innan jag ska sova får ni den här:
Dag 5 - Vart du bor
jag bor i ett radhus på hollandsresan, ett grått hus :) älskar området, helt perfekt. Speciellt eftersom dom flesta av mina närmsta vänner oxå bor här. vet inte vad jag kan berätta? har ingen bra bild heller så ni får stå ut med det.



mitt kusinbarn, viktor. Så söt, taget 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0