< Till bloggens startsida

Dag 13 Dag 14 Dag 15

Dag 13 - Någon du saknar
Någon och någon. Jag saknar människors gamla jag, sådana som förändrats. Tänker inte nämna några namn. Sen saknar jag husdjur som dött, släkt och farmor, innan hon blev sjuk. Farmors riktiga jag.

Dag 14 - När du föddes
Jag föddes den 23e september 1996, klockan 15:08 på Danderyds sjukhus i Stockholm. Kul och ytterst intressant.

Dag 15 - Vilken klass går du i?
Jag går i 9c på Sävjaskolan i Uppsala. Går i samma klass som mina vänner här på bloggen som ni säkert visste. Sjukt bra klass, världens töntigaste men bästa. Man kan vara sig själv fullt ut i vår klass och går man med dåligt humör till skolan så är det alltid någon där som gör en glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0