< Till bloggens startsida

Dag 3 Dag 4 Dag 5

Dag 3 - 3 sanningar om dig
• Jag blir arg och irriterad skitlätt. Dock får jag väldigt sällan typ värsta utbrottet.
• Jag är sjukt lat.
• Jag är blyg.

Dag 4 - Dina syskon
Jag har en lillebror som heter Emil. Han är två år yngre än mig. Han betyder mest av allt för mig, vi bråkar väldigt mycket, men vi är sams ännu mer. Även fast han kan vara sjukt irriterande ibland så är han som min bästa vän och jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom.

Dag 5 - Vart du bor
Jag bor i en villa i Bergsbrunna, precis bredvid Sävja, i Uppsala. Tycker mycket om området, det det är awsm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0