< Till bloggens startsida

focus up

uttråkad tjej här, läst klart mina tidningar, elr nej föresten det där vad en lögn. Okej nu vet jag vad jag kan göra. tack för hjälpen.
Varit hemma idag oxå, kollat klart säsong 1 av cold case. Blir hemma till fredag iaf så kommer ju hunnit börja på säsong 2 lätt.
kul att det inte händer något så jag har inget att blogga om, alls. Har inte tagit några bilder heller.
Suttit o kollat på tungpiercings bilder. Skulle ju tagit den i oktober först, sen i december, sen i januari. Men jag missade mitt tandläkarbesök senast så måste ha den här skenan till 1/2. Då kanske jag får veta om jag kan ta den efter det. Hooopppas, håll tummarna för mig. Väntat i 5 månader då. Snacka om försenad födelsedagspresent.
aja det löser sig, någon gång kommer jag ju få ta den endå.
Dom flesta som jag hört vill ta det säger att dom inte gör det bara för att dom tycker det verkar läskig att ta den. Just nu iallafall, tycker jag det inte känns läskigt alls. Kanske för att jag läst typ as mycket på internet om det oxå.
Folk som tagit navel och tung och säger att navel gör ondare just för att det är i huden. Jag tror det oxå, klart det måste göra jävligt ont i tungan men kommer ihåg nr jag tog i öronen, man var ju ganska liten men endå shit vad onte det gjorde.
Hoppas dom har rätt iaf, att det gör mindre ont i tungan. Det läker ju snabbare iaf. Fast det är klart navel sväller ju inte upp som tungan.
haha lycka till att läsa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0