< Till bloggens startsida

forever alone

Idag har jag spenderat dagen hemma i mjukisbyxor ch spelat the sims 3, med andra ord så har min dag varit väldigt bra. haha, älskar the sims och trivs att vara för mig själv då & då. Har också laddat ner unblock me till min iphone, och blir sur över att det inte fungerar eller.. det fungerar men jag klarar inte att lösa det. Iallfall inte längre, gick bra i början. Hur som helst så känner jag mig fett konstig just nu så ska ng avsluta dagen med att läsa lite i min bok och sen sova, godnatt i förväg.

Saknar mina & Johannas sommarkvällscykelturer riktigt mycket, vintern kan ju dö om det ändå inte ska vara snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0