< Till bloggens startsida

GODIS!

Okej, jag hade ju iförsig inga nyårslöften men har ju bestämt mig sedan länge att minska godiset gissa hur det går? DÅLIGT. Men min visa vän Karolina sa att jag skulle skita i det på lovet och börja tänka på det när skolan börjar igen, för man ska ju njuta på lovet osv. Skönt att känna att det inte är helt kört för henne! Skoja, hur som helst så har vi precis vait på ica, och nu är vi tillbaka i hennes rum med mjölk till godiset, bästa drickan som uppfunnits jajaja.
Tidigare idag har jag varit hos tandläkaren för att avskriva min tandställning helt, men nej.. jag ska tillbaka om ett år. Efter det tog jag en tripp på stan med mamma innan jag åkte hem och träffade Karolina.
Allt för mig den här gången, ha ett bra liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0