< Till bloggens startsida

Håll ögona öppna

Freedaag, och saras bilder påminer mig om  saker, 1. Jag har sååå många bilder att ta från sara med min minne pinne, vänta bara tills du blir frisk! 2.Det skulle inte sitta helt fel med sommar just nu, även fast jag precis haft en bra eftermiddag i snöön. Åkte pulka med Frida & Albin sen satte vi oss i en lekpark med kakor och mjölk. MUMS. OBS! Det går att åka pulka i en rutschkana (stavning?), skojskoj. 
Dag 3 - 3 sanningar om dig

- Jag har grov beslutångest, om allt.
- Jag har aldrig kunnat dyka och får panik när jag är under vatten.
- Jag tycker inte om godistuggumin, bara typ extra osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0