< Till bloggens startsida

Har lite problem att sova

kör på en sån här, har lite problem att sova.
lägger in en bild för varje "text", själva "texten" står under bilden. Det var ju som man brukade göra på bdb. haha kommer ihåg det.
Du för omkring ett år sedan
Du och en bästa vän
Du som busig
Du som fotograf
Du som liten
En dag du minns
En konstig bild
En bild som väcker känslor
En plats du saknar
Någon du litar på
Någon du älskar
Någon som betyder mycket
Någon som der dig inspiration
Någon du tycker om
Någon du vill träffa
Någon du tycker är söt
Någon du tycker är snäll
Något du vill ha
Något som är viktigt för dig
Dig själv nyligen
Dig själv skrattande
Dig själv
Dig själv för länge sen
Den du senast fick sms av
Den du alltid har roligt med
Den sista bilden på mina mottagna filer


Du för omkring ett år sedan

Du och en bästa vän


Du som busig

Du som fotograf

Du som liten

En dag du minns

En konstig bild

En bild som väcker känslor

En plats du saknar

Någon du litar på
Någon du älskar

Någon som betyder mycket


Någon du tycker om

Någon du vill träffa

Någon du tycker är söt

Något du vill ha


Något som är viktigt för dig

Dig själv nyligen

Dig själv skrattande, förlåt bilden var för hemsk..

Dig själv

Dig själv för länge sen, aldrig igen.

Den du senast fick sms av

Den du alltid har roligt med, min familj. älskar att jag ser jätte brun ut på den här bilden. jämfört med dom andra iaf.

Hittar ingen bild i den mappen, det är en video när karolina dansar isåfall men den tänker jag inte lägga upp ;)
Den sista bilden på mina mottagna filer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0