< Till bloggens startsida

No one ever said it would be this hard

jag har inte orkat, okej det där var en lögn, jag har glömt att blogga sen förra gången, har också glömt när det var same old. Nu är det 2012 och alla är helt övertaggade, känns som vanligt. Även fast det är ett nytt år så är allt från 2011 kvar så det spelar inte så stor roll, enligt mig iallfall. Jag har inge nyårslöfte heller, har väl en del saker jag vill ändra och göra annorlunda men det var så för 1 månad sen också så inga nyårslöften. En sak som känns konstigt däremot är att jag blir 16 om exakt 4 månader. Jag har alltid kollat på one tree hill och bah: Dom är 16 år, fan va stoort.. känner typ fortfarande så när jag kollar på dom första säsongerna, men det är liksom jag i år. Jag känner mig verkligen inte så stor som dom. Jag har alltid tyckt att 16 låter så typ, vuxet.
Inlägget till ära, får ni en bild från one tree hill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0