< Till bloggens startsida

tell me why we're talking when we dance so good?

hej på er kära grytlappar BLOGGLÄSARE, kan informera er om (NÄR BLEV jag gammal) att jag fått ögoninflammation igen, var hos läkaren idag. Så han skrev ut antibiotika salv grejs man ska droppa i skärten ÖGONEN. Får hoppas att det är över om fem dagar då. Lär väl missa skolstarten oxå pga det här. känns inte så roligt att gå runt med salva i skärten ÖGONEN INTE SKJÄRTEN i skolan..
nog om det, varit hemma dom senaste dagarna just därför, försöka bli frisk liksom.
åh vill gå på toa igen NEJ JAG VILL ÅKA UTOMLANDS IGEN, och för det lägger jag in några bilder från några av mina toabesök MINA RESOR UTOMLANDS. troligtvist har ni inte sett dom flesta.
ERIKA OCH JOHANNA NI SUGER. INTE KUL ATT NI ÄNDRA MIN TEXT, FOLK GICK PÅ DET OXÅ.
DET VAR SOFIE. PROBLEM SOLVED.
M&M world, orlando, florida. Sommaren 2011
Sea world, orlando, florida. Sommaren 2011
Lido beach, sarasota, florida. Sommaren 2011
Josefine i krakow, polen. Hösten 2010
Gaspillerjox i Auschwitz, polen. Hösten 2010
Auschwitz, polen. Hösten 2010
Auschwitz, polen. Hösten 2010
Krakow, polen. Hösten 2010
Auschwitz, polen. Hösten 2010
Paris, Frankrike. Våren 2005
Disney land, paris, frankrike. Våren 2005
Utsikt från vårt hotellrum i Alcudia, Mallorca. Sommaren 2009
Alcudia, Mallorca. Sommaren 2009
Alcudia, Mallorca. Sommaren 2009
Alcudia, Mallorca. Sommaren 2009

Kommentarer
Albin

Ska du ha salva i rumpan? HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA! :D

2012-01-09 @ 22:20:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0