< Till bloggens startsida

Thursdayy /J

Hej hörrni!
Jag har bloggat något otroligt dåligt här alltså... Fy skäms Johanna!
Iallafall, nu är det 2012 också! Året då jorden går under. Dock tror jag inte på det, det sägs ju hela tiden att jorden ska gå under. Men.. Jag vet inte. Ingen vet ju säkert föräns dagen är här, men om jorden inte går under i december så ska jag ladda med en jävla massa godis, chips och cola och kolla på filmen "2012"! Haha!

Nu kollar jag på Nickelodeon iaf, sjukt mysigt. Hade värsta äckliga känslan nyss, kändes som att jag skulle svimma och mådde bara bajs. Usch, jag börjar bli sjuk... Faan.
Snart kommer resten av familjen hem med sushi, det lär pigga upp lite ehehe göööötttt!!

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0