< Till bloggens startsida

you keep makin' me weak

känns som jag aldrig blir frisk.  ååh pain.
Sitter o tröstar mig själv genom att kolla på massor av fina kläder hos asos. Det är januari och jag har praktiskt taget bestämt vad jag ska ha på mig på balen och skolavslutningen. Lär väl ändra mig senare men just nu känns det bra. Beställde en jacka från gina idag oxå. Den kommer väl i början av veckan nån gång tisdag onsdag typ. Kände att jag ville beställa den nu innan alla har den, just för att den är från gina oxå. Det kommer sluta med att alla går runt i den. Och den lär ju vara slut om nån vecka då oxå. Trots att det är januari. Snacka om att längta till våren.
Nästan lite patetiskt att sitta i januari och leta vårkläder, haha har till o med bestämt ett par skor jag ska köpa med mitt presentkort på hm. Kommer inte kunna använda dom försen typ april om jag har tur däremot. äh lika bra. jag får väl längta vidare medans ni läser dagens grejsimojox.
Dag 12 - Hur många bloggar har du haft?

Jag har haft (räknar i mitt huvud) 4 bloggar tror jag det är nu.
1 på bloggagratis elr vad det heter, man fick välja i klassen om man ville ha en blogg eller en bok att göra olika uppdrag i. haha jag valde blogg o döpte den till typ zezzara elr nått sånt konstigt. Den andra var min första på blogg.se och hette jutos. Har fortfarande kvar den, bloggar däremot inte och den är lösenordsskyddad.
Den tredje är en jag hade med karolina i början, sen sluta hon och börja igen och sluta sen för gott. karolinaochsaras. Den hade jag länge, finns oxå fortfarande kvar. Men som den andra är den lösenordsskyddad.
Oså den sista är ju den här.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0