< Till bloggens startsida

Äckligt.

Hej på er fina läsare. 
Usch, hemsk dag. Träffat några personer som får mig att må bra, vilket ju är stort plus, men annars.. Usch. Var iallafall en rätt chill skoldag (tur). Två riktiga lektioner, bild och spanska. Sen var det en låtskrivar grej (på skoltid) som en tjej som gav ut tips i hur man skulle bygga upp sina egna låtar osv. Hon var otroligt cool iallafall och det var kul!

Blev glad nyss, skulle testa systemkameran och det såg ut att funka så jag blev jätteglad men nu får jag inte in bilderna i datorn. Asså vafan..
Nu ska jag lägga mig i sängen, trycka kudden över huvudet och sova.


Bild från en bättre dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0