< Till bloggens startsida

BABY jag tror jag är kär.

Dag 11 - Hur du sminkar dig
Jag sminkar mig med concealer, puder, ögonbrynspenna och mascara i stora drag. Ibland har jag foundation också, särskilt nu på vintern. Oftast har jag bara mascara på de översta fransarna. Har aldrig läppglans eller läppstift, tycker jag passar så otroligt illa i det. Lypsyl är allt för mig. (♥)

Lär vara universums fulaste bild och universums brunkigaste ögonbryn.. Men denna bild beskriver på ett ungefär hur jag sminkar mig.


Dag 12 - Hur många bloggar har du haft?
Hm, jag skaffade min första blogg hösten i sjuan, den hette "bbarajohannas.blogg.se". Kreativt. Den finns fortfarande kvar, dock lösenordskyddad. Brukar kolla på den ibland och skratta åt mig själv.
Sen skaffade jag "johannafredricsson.blogg.se", där började jag blogga hösten i åttan och har bloggat där sen tills för några dagar sen.
Den här bloggen startade vi förra våren och har bloggat på både min egna blogg plus denna tills för några dagar sen då jag övergick till enbart denna. 

HEJDOOOOOOOOOOOOO MTFKS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0