< Till bloggens startsida

You keep me coming back for more.

Hej på er! Lördag idag, vaknade alldeles för sent med ett jättedåligt humör och min vän Jon fick några riktigt bittra sms att stå ut med, stackars honom. Gick ut på en promenad med Hanna, massa snack och så vidare. Tänk hur länge vi har varit vänner.. Vi har träffats i princip varje dag sen vi var fem år. Det är rätt coolt! 
Sen träffade jag Jon, vi köpte godis och gick runt och pratade, kul det! 
Sen klockan fyra eller nåt har jag och Emil städat hela huset, vi ba håvar in cash. Aja, nu ska jag fortsätta städa mitt rum. Vi hörs senare!

Några bilder som får mig att längta sate till sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0