< Till bloggens startsida

whine up

Hej heeeeej, jag är faktiskt inte sådär korkad föresten, för dom som sett inlägget johanna gjorde. Jag var trött o fick lite hjärnsläpp bara, that's it.
Hursomhelst har typ enda sen jag vaknat suttit o kollat på grejs online, hittat en balklänning jag gillar så funderar på att beställa den idag, lite tidigt kanske? Bättre tidigt än sent. Plus att sidan är utländsk så det tar lite extra tid. Måste beställa lite annat jox oxå, känns som att jag beställer jävligt mycket grejs just nu men ah.
Får se hur det blir, ska snacka med mami när hon kommer hem.
Måste bestämma lite vad jag ska ta med till kungsberget på måndag oxå, typ matsäck o så. Två timmar från stockholm, så härifrån är det väl typ nästan 3 då elr? 2.40? Okej fail kungsberget ligger tydligen närmare från uppsala. ibland vet jag inte hur jag tänker. Tänkte om jag ska ta med mobilen, elr om jag kommer lyckas förstöra den mer. Kanske ska ta med  undervattenskameran istället, men den tar så dåliga bilder.
Får fundera.
Dag 18 - En gammal bild på dig

Hemsk bild egentligen, ser lite kinesig ut med ögonen där. No offence. Glad att jag inte ser ut så längre. puh. Det är ju itne så stor skillnad men endå så är det det liksom.  haha lite komiskt att det är min lärare som har tagit bilden.



Kommentarer
Albin

Haha kungsberget ligger närmare Uppsala än stockholm, man åker uppåt/norr i sverige HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2012-01-27 @ 15:17:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0