< Till bloggens startsida

why bitches

varför är det typ bara jag som bloggar här? erika typ en gång i veckan o johanna en gång i månaden. ni suger BLOGGA MER!
annyways mina ögon har nu officiellt blivit sämre. fml.
åååååh ångest om dom inte blivit bättre på söndag kommer jag typ missa en till vecka skola. ah tack för den.
fml fml fml fml fml fml fml fml fml fml fml.
Blir hemma hela helgen iaf. Förutom en stund imorgon ska till grändby med papi och köpa en ny kamera laddare. Har tappat bort min. Så när jag kan ladda min kamera får jag väl spendera helgen med att fota saker. blir väl roligt. jippiiii på ett sarkastiskt vis.
åh jag har tråkigt, suttit inne idag (igen) och kollat barnfilmer. Dom bästa idag oxå, hercules och den lilla sjöjungfrun, slår lätt alla andra.
okej nu ska jag nog redigera några bilder fast först:
Dag 4 - Dina syskon (egentligen är det redan dag 5 emn vi säger dag 4)
Jag har en lillasyster som heter Sofie, hon är född i februari 1998, alltså är hon två år yngre än mig. Och jag kan inte vara med lycklig över att hon är min syster, visst vi bråkar ibland och irriterar varandra men jag älskar henne lika mycket för det. Och jag har alltid roligt med henne, vi skrattar åt det mesta tillsammans. Hon är perfekt precis som hon är, även om kanske själv inte tror på det. puss på dig simba.


Lyckad unge som håller handen långt ovanför ögonen så hon fortfarande får solen i dom, fast söt endå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0