< Till bloggens startsida

you've got that one thing

okej typ hela sverige har fått one direction feber, börjar bli nästan lika illa som justin bieber.
föresten vill ni veta vad jag gjort idag?
jag har
1. sovit
2. sovit
3. kollat på disney channel (jepp jag är grym)
4. bakat cupcakes, inte för att jag var sugen på det alls,  ville bara ha en ursäkt att inte plugga
5. skrivit ett brev på franska och engelska
6. kollat film
7. skjutit upp matten
japp det var det, roligt va? tur att jag börjar bli bättre nu iaf. skulle inte orka mer. Så tråkgit att sitta hemma hela dagarna. man är ju inte trött när man går o lägger sig heller, det är nästan värst. Ska ju till en öögonläkare om nån vecka och trodde det här skulle vara kvar tills dess, men det verkar gå över. Hoppas bara att det är friskt till måndag så jag kan åka med till kungsberget. Äh jag ska med även om det inte är friskt.
Samma med konserten.

p.s johanna fett coola vi är som har likadana craft tröjor, den svarta iaf!
Dag 15 - Vilken klass går du i?

Jag går i klass 9c på sävjaskolan. Älskar min klass, lätt bästa klassen. Alla är så jävla konstiga och det gör att vi går ihop liksom, för att vi är så konstiga. Vi var ju två olika klasser från början men sen i åttan slog dom ihop oss. Det vart nästan bättre då, i sjuan var det typ killarna mot tjejerna + albin. Snacka om att vi hatade varandra då. Tur att det inte är så längre.


jag är i mitten woop woop



Beställde boken för nån vecka sen, och jackan i lördags. Dom lär väl komma nån gång nu i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0