< Till bloggens startsida

Dagsjox

Dag 5 - Min favoritfärg/favoritmönster
Åh jag har typ sånhär beslutsångest så jag kan ärligt talat inte välja en som jag tycker bättre om än dom andra. Det beror helt enkelt på vad jag har för humör och såå.
Dag 6 - En sak jag älskar från min garderob
Mycket jag gillar i min garderob, samma där som på översta egentligen fast kan nog endå säga att mina jeans från asos, min långklänning från forever 21, min tjocktröja från victorias secret och min blommiga blus från indiska är självklara favisar. Just nu iaf. Även om det är lite för kallt för klänningen.

Dag 7 - Min bästa vän
Egentligen tror jag att jag har några liksom "närmaste" vänner. Så en bästa vän vet jag inte om jag har, eller så är det karolina. Låter så elakt egentligen och bah ah jag är bättre vän med hon än dig, fast jag tror endå att på nån nivå är det karolina som blir min "närmsta" vän. Där dom andra inte ligger långt efter. Förstår ni ens vad jag babblar på om?

Dag 8 - I min väska
Olika beroende på dag och om det är skola men om vi säger att det är måndag. Då har jag gympakläder och liknande, smink, hörlurar, skolböcker, pengar säkert. Lite blandat egentligen. Men oftas är det iaf hörlurar med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0