< Till bloggens startsida

Do you dream in black and white?

shaba shena hallå.
kan ju inte säga vad jag gjort hittills av dagen för att jag inte gjort något alls. Typ fixat lite med mina bilder på datan, säkerhets kopierat till en hårddisk och så. Roligt grejs, nej. Men nödvändigt. heh. vet inte ens varför jag bloggar har inget vettigt att säga. Elr jo jag ville använda rubriken.
Om ni inte läst den än, gör det nu. Har ni någonsin tänkt på det? för inte jag. Måste tänka på det, jag visste inte ens att man kunde drömma i svartvitt. Har aldrig tänkt på om mina drömmar var i färg eller inte liksom. Det känns som att jag måste svara att alla är i färg, men nu när jag tänker efter har jag inget 100 procentigt svar tror jag.
Konstigt.
Drömmer ni i svartvitt eller i färg?
Hursomhelst ska jag och erika hem till karolina ikväll. Vi kör på en födelsedagsmiddag. Trots att hon fyllde år för typ en månad sen. Och haha jag och erika har inte ens hunnit fixa en födelsedagspresent än. Vad är vi för slags vänner egentligen? Lyckat.
Dag 28 - Min favoritkonsert
Veronica maggio, 9/9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0