< Till bloggens startsida

Forever alone på ett bra sätt

Sitter just nu ensam i ett klassrum på skolan. Vi har no och eget plugg till nationella imorgon och jag satte mig i det "tysta klassrummet" (där det bara är jag just nu), åh så jävla skönt att bara sitta i fred. Orkar inte med allt tjafs och babbel där ute. Har ont i huvudet och i magen så det är skönt att bara sitta här inne själv.

Efter skolan ska jag och min kära bror Emil åka till boländerna och köpa lite grejer inför resan. Åh vad jag älskar min lillebror. Mest av allt.


Kommentarer
tara

ibland när man vill kommentera nåt snällt så går de inte för att orden inte räcker till för att beskriva hur SJUKT fin du är...

2012-03-15 @ 21:34:14
URL: http://taras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0