< Till bloggens startsida

@frisör

Just nu sitter jag och väntar medans Josefin klipper sig och färgar håret. Har ritat i en fin Barbie målarbok, dock är pennorna sjukt dåliga och helt torra så jag gav upp. Haha, så mycket nostalgi.

Btw så är jag innihelvetes hungrig!! Tror jag ska dö. Tur att vi ska äta något efter. Typ donken. Standard såhär års haha.
Nääääää nu ska jag kolla på när Josefin färgar håret och ta till mig tips i min framtida karriär som frisör. (not) men ska kanske färga håret på mamma ikväll så aa.
Hejrå!!!!

/Jh

Update: Skrevs typ klockan 16 men kunde inte lägga upp så gör det nu ist FET K ok

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2699407/images/2012/pic_192738625.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0