< Till bloggens startsida

Hej

Hello! Skolan gick.. Den var faktiskt bra! Var på bra humör hela dagen.
Efter skolan följde jag med Josefin hem ett tag. Sen åkte jag hem och städade. Aa. Klockan halv sju kom några gamla vänner till mamma hem hit. Vi käkade mat bara och sen har jag och min kära lillebror nolifeat. Kul!!!! ;*****

Imorgon ska jag till Stockholm med mamma. Vi ska shoppa antar jag, det ska bli mysigt. Känns som att det var år sen jag shoppade där! Herreguuuu. Vi åker ju för det mesta till Stockholm och träffar släkt osv eftersom de flesta bor där. Med dom är man ju typ lantisar som flyttat från stan. Jajajajajjajaa enough said. Tmi typ.

Godnatt, är trött som satfläsk och vill inte bli övertrött så jag ligger i sängen och skrattar för mig själv på natten...

Lägger upp en bild som är så jävla rolig istället!! Haahhahahaha

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0