< Till bloggens startsida

I am not affraid to walk this world alone

sholahop
fin hälsningsfras där va?
snart ska jag och erika börja gå mot kyrkan. Nämligen dags för ett till ledarmöte. jepp jepp. Annars har jag inte gjort något idag, kollat på disney channel typ. Ja ni läste rätt, disney channel. Fast det har blivit sämre nu för tiden eftersom dom dubbar exakt ALLT. Till och med introt till programmen. Men snälla liksom? haha kul att jag är upprörd över ett barnprogramsintro. Fast jag har oxå kollat på typ halva narnia kung caspian och skeppet gryningen. Jepp roligt liv. Känner att jag skriver jepp i varje mening typ.
Jepp. Jepp.
Ska träffa erika om 4 min så kansek ska börja göra mig klar. heheh jepp.
hejdååååååååååååååååååååååååååå.7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0