< Till bloggens startsida

I can't do a love song like the way it's meant to be.

Tjo. Skolan var okej, chill lektioner och så. K på det men aa k på er också.

Efter skolan drog jag hem och städade i mitt rum. Eller jag började städa. Ska rensa hela mitt rum, slänga allt skit som finns där, tapetsera om och förhoppningsvis måla taket. Vet hur jag vill ha det, perfekt. Längtar tills det blir så. Gotta work.

När jag ändå är igång kan jag ta och dissa TopModel Sverige! Dock följer det för jag vill veta vem som vinner... Mest dissar jag Izabella Scorupco. Hon är såå tråkig och favoritiserar Rebecca sjukt mycket. Tyra Banks ska det vara! GO TYRA!!!!! Love to you.

Goodnight!

(är inte så där snygg i verkligheten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0