< Till bloggens startsida

I'll search if you can't see it

jag har kommit in i nån slags flät fas elr nått. Finns det ens nått sånt som existerar? Men hursomhelst just nu utgår min fritid på att fläta mitt hår. På en miljon olika vis. Just nu sitter jag med en slags waterfall braid. Googla om ni inte fattar. Måste försöka fixa mig ett liv.
Och imorgon är det fredag. Finally.
Dag 17 - Någon jag alltid kan lita på
Dag 18 - Någon jag älskar
Dag 19 - Min favoritstad
Dag 17 - Någon jag alltid kan lita på
Min familj
Dag 18 - Någon jag älskar
Finns många jag älskar, men min familj och mina närmsta vänner.
Dag 19 - Min favoritstad
Uppsala är en ganska fin stad ju endå, men vad menas med favvo stad? Den stad jag varit i som jag tycker bäst om elr? För isåfall är det nog Miami Beach, Paris eller Alcudia.
Idag;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0