< Till bloggens startsida

Nattblogg

Tjolla hoppsan!
Det är typ min signatur på den här bloggen konstig hälsningsfras =Erika som skriver. Men jaaaa. Idag har det varit måndag och måndagar är oftast rätt sega. Skolan var seg, krematoriet va bra men hade ju varit där förra året så lite upprepning. Sen va jag ute med Sara och Karolina. Och nu ligger jag i min sköna säng, Greta (great). Imorgon ska vi se "My sisters keeper" ni kanske känner igen den mer som "allt för min syster" men iallfall, det är bra att jag har sett den förut så jag förhoppningsvis slipper få ett sammanbrott av tårar imorgon i skolan. Filmer gör sånt med mig, men gissa vad jag ska göra nu? Jo jag ska säga godnatt till er och vandra in i drömmarnas land. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0