< Till bloggens startsida

On My way home

Måste börja med att säga att den filmen Sara och Karolina hade kollat på är
Den som jag och Johanna snackat om sen typ sexan men inte vågat kolla på! Men jag måste faktiskt se den, Johanna... Let's do it together??
Hur som helst, nu sitter jag i bilen påväg hem och suttit här ett tag börjar få ont i baken. Haha älskar. Det är också sjukt tråkigt och dom spelar typ bara låtar från melodifestivalen på radion som det förövrigt var rätt person som vann enligt mig. Men jag har löst mitt problem med hörlurar och sms humor med Aida. I feeling great, I feeling awesome! Förlåt rycktes med låten på radion.
Det var ju tänkt att jag skulle skriva om veckan men jag har bara åkt skidor det enda intressanta är att jag har varit i Norge. Fast det var inte heller intressant och med det säger jag farväl kära läsare!
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0