< Till bloggens startsida

Orphan

sha sha bloggen. nej då.
Men karolina sov här igår, trevligt. Så nu imorse kollade vi på orphan. As dålig film enligt mig. Inte läskig alls och man blev typ bara arg för att alla var typ helt korkade. Men om man frågar karolina säger hon nog något annat.
hursomhelst vi ska göra oss klara och sedan möta albin för att gå till ica. Vi ska köpa glass. Solero shots. Dom verkar as taggade eftersom dom åt den när dom var små. Jag kommer inte ihåg att jag någonsin gjort det så.
känner mig helt snurrig har typ ingen anning om va fan jag skriver men yes. Slänger in några bilder från filmen och sen räcker det.
sholahop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0