< Till bloggens startsida

Rätt

Kej, tänkte svara på frågan vi fick idag angående vilka gymnasium/linjer vi valt.

1. Sam - Beteende på Katedralskolan
2. Natur på Katedralskolan
3. Digitalt skapande på Grafiskt Utbildnings Center

(Kommer dock inte ihåg EXAKT vad den sista linjen heter och är för lat för att kolla upp men den hette något i stil med det)

NAJS. Längtar lite smått samtidigt som jag är lite rädd. Vill bort från högstadiet.

Annars har dagen varit bra. Skola - NP fysik. Roligt roligt roligt. Märk ironin. Efter skolan - till stan och träffa Emil en stund. Hem - kolla på tv och dricka oboy.

NAJS!!!!!!! Nu ska jag sova. Natti

/Johanna om kategorierna fuckar

Jag och Jutt fick med dessa coola tatueringarna i två tuggummin här om dagen.. STATUS
Och ett sjukt sant citat som är mitt nya motto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0