< Till bloggens startsida

Söndag morgon

Nu ligger jag i sängen hos Karolina och väntar på att hon och Sara ska vakna, jag vaknade först vid sex sen somna jag om typ halvåtta och vakna nio. Sen dess har jag inte kunnat somna om. Jag hoppas dom vaknar snart för jag vill hem och ta en dusch för är lagom ofräsch, ska jag kanske hämta en hink med vatten och hälla på dom? Ett bra förslag tycker jag.
Idag tror jag att jag ska på info möte om Frankrike i kyrkan sen ikväll träffa Johanna, det är iallfall tänkt så men det blir inte alltid som man tänkt sig. Men nu är det så att jag bara har 6% batteri så måste kila. Ni får dregla framför denna bild istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0