< Till bloggens startsida

The end of time

Gud vad jag inte har tid med det här men gör det ändå, just nu sitter jag och pluggar fysik ligger efter i min plugg planering just nu håller jag på med planeter och sånt.
Idag var det skola det va inte så farligt älskar vädret för det gör mig på bra humör bortsett från att snart kommer pollen, kära pollen du är inte saknad.
Imorgon ska jag träffa Fridisen (Frida) mitt saknade troll <3 gissa vad vi ska göra? Plugga fysik. Folk som säger att åttan är jobbigaste året i högstadiet kan inte ha gått i nian, just saying. Men bortsett från skolan så har det lilla liv jag lever en bra period. Hopplahoppla nu blev jag väldans törstig så ska ta något att dricka sen fortsätta svara på frågor som den lilla ängeln jag är, xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0