< Till bloggens startsida

Tjo

Hello there :)
Skolan igår var SEG, men fick sluta tidigare för vi skulle ju till krematoriet. Det var väl.. Kul ska jag väl inte säga eftersom det var typ femtio döda personer omkring oss. Och vi var ju där förra året så det var inget nytt precis.

Efter det besöket åkte jag till stan och träffade Emil. Vi pratade mest och så. Aa och jag åt cheeseburgare medans han kolla på.. Kul för honom.....

Och idag gjorde vi muntligt nationella prov. Ytterst kul, märk ironin. Jag fick sluta tidigare så nu är jag hemma! Ska packa och äta, är fett hungrig...


Förresten! Nu tar jag en bloggpaus i ungefär två veckor. Hoppas ni får ett bra påsklov och så, så ses vi! Pussar

Snabb bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0