< Till bloggens startsida

Torsdag femtonde mars


Min nya gula väska. Najs. Lyser upp mina gråsvarta fula outfits.

Hej på er! Bloggar just nu från datorn, så jävla skönt, min fina dator använder jag inte alls lika mycket längre.. En annan sak som är sjukt skönt är att jag känner mig så himla pluggfri. Bästa känslan i hela världen. (överdriv)

Skolan var seg, efter skolan åkte jag, Hanna, Josefin och Bernice till stan och köpte en födelsedagspresent till Emil i vår klass som fyller år imorgon!

Egentligen har jag inte så lust att blogga. Mår illa och darrar i hela kroppen. Fast det har jag visserligen gjort hela dagen. Ska ner och titta på Revenge. Och fota lite med nya systemkameran.

Ser ut att bli en rätt bra helg iallafall, börjar med mys hos Sheen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0