< Till bloggens startsida

Love hurts whether it's right or wrong.

Hello! Najs dag det här. Skolan var väl lite sisådär, inga detaljer. Efter skolan åkte jag och Betty hem till henne och hade picknick i hennes trädgård..kunde folk som gick förbi tro iallafall. Vi satt där och myste. Och åt nachos. Sen gick vi in och la oss i soffan och somnade till nickelodeon. 
När jag kom hem tog jag mig ut och sprang. Känns så jävla bra!! 

By the way! Har varit så otroligt varmt ute idag! Uppemot 15 grader i skuggan!? Märks VERKLIGEN inte att det snöade för två dagar sen! Så jävla nice.

Just nu sitter jag och lyssnar på Avril Lavigne, såg Saras inlägg och kände att jag bara BEHÖVDE lyssna så ja. Älskade henne förut, så mycket minnen i de där låtarna alltså. Min första idol typ.

Aja, ska snart dricka vaccin... Ja dricka. Det är nåt spec. Puss på er.

Har inga nya bilder. Har inga bra bilder. Har bildbrist. Som fan. Så ni får en relativt ny bild på mig.. fräsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0