< Till bloggens startsida

Thank God for candy.

Hej på er!
Igår åt jag middag hos Hanna med hennes familj, Betty och Jutt och Hanna själv såklart. Första grillat på säsongen! Sedan åkte vi in till stan och gick på bio, The Hunger Games. Den var jättebra! Ska läsa böckerna har jag tänkt, men visste inte att serien fanns förän förra veckan eller nåt så hann inte göra det innan vi såg filmen. Men jag skulle tro att böckerna är bättre än filmen!

Vid tolv åkte vi hem och sen blev det lite äventyr här hemma i lugna uppsävja, var hemma vid två eller liknande då jag somnade direkt.



Imorse slängde jag en hel kasse med onödiga grejer jag hade i mitt rum. Det märks inte. Mitt rum är otroligt. Får plats så helvetes mycket grejer i det. Aja. En kasse på vägen. Kräks på grejer.

Vid två träffade jag Betty. Vi var ute och åt. Det var typ det vi gjorde. Åt, skrattade och pratade. Mysigt som fan! Kom hem vid sju och då la jag mig i sängen och somnade till typ nio.. dafuq? 

Hade planer för kvällen men dom kraschade. Så nu har jag ingenting att göra. Det kryper i kroppen. Kanske ska packa lite. Borde göra det iallafall. Helst skulle jag vilja springa ut och springa tills jag spyr. Mår så jävla illa. Sådär.. inuti. Eller.. Ja.

Hoppas ni får en bättre kväll än vad jag kommer ha. 


Btw färgade ögonbrynen idag. Det blev fail!!!!!!!!!! Ojämt som fan. Med lite penna blire bra iaf.

Walk Off the Earth – Somebody That I Used To Know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0