< Till bloggens startsida

vad är det du vill?

inget intressant att berätta, påsäggsjakt i skolan idag. Det sög för alla ägg med godis i var borta på en gång.
Och nu har äntligen jag och erika börjat planera karolinas födelsedagspresent. wihoo.
Dag 31 - Personer som inspirerar mig
Dag 32 - Min favoritsysselsättning
Dag 33 - Något jag inte klarar mig utan
Dag 34 - Mina favoritmärken
Dag 31 - Personer som inspirerar mig
Kommer inte på någon just nu.
Dag 32 - Min favoritsysselsättning
Vara med mina vänner och fotografering.
Dag 33 - Något jag inte klarar mig utan
Mina vänner, min familj och en kamera.
Dag 34 - Mina favoritmärken
Vad menas med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0