< Till bloggens startsida

beyond the world

Nu är det så att jag verkligenverkligenverkligen borde jobba med Rio de Janeiro men tycker att den här bloggen behöver lite update liksoom. Skolan var som alltid, vanlig.  Eller om vanlig menas med att ta med sig en fläkt, vattenkanna och mjölpåse till skolan så var den vanlig.

Efterskolan så gick jag och Albin hem till Sara och åt chokladpudding, var dock inte så god. Efter det har vi fotat och filmat oss själva. Jag kan också blogga om vädret... Det är ju för fasiken sommar väder! Hade shorts osv idag och imorgon ska det ju bli ännu varmare. Dags för första doppet snart, måste köpa en bikini först, nakendopp är inget för mig. Men nu måste jag faktiskt plugga sådeså. Asså shit vad jag är duktig, skolflicka nummer 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0