< Till bloggens startsida

call me maybee

Shuue bree va händer jaooo? 
Idag var det skola som vanligt osv, vi hade orienterings prov i sunnersta. Fyfan va jobbigt det var. Jag är nog tjejen men historiens sämsta kondition men sprang på alla banor iallfall, dock tog det lång tid för mihg ändå för hittade inte kontrollerna. När allt det var klart så åkte jag hem duschade o sånt sen gick jag ut på picknick mysmys. Va ute där ett tag sen gick jag och mötte upp några andra och det blev en utekväll, chillerill. Nu ska jag göra klart min so uppgift som ska in om 40 minuter, skulle typ va klar men eftersom skolornas datorer inte kan spara saker så måste jag göra om en del frågor. Fuck life, fick också veta idag att jag inte fått det sommarjobb  jag ville ha, fuck life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0