< Till bloggens startsida

hola bandola

Ah nu ska jag försöka komma igång här igen, haha såg att erika oxå börjat skriva ett inlägg. Antar att hon oxå kände det var dags, att vi är så lika endå.
Jag vet däremot inte riktigt vad jag ska blogga om, eftersom jag knappt har nå tid o fota, det känns fett tråkigt att bah ah idag var jag med mina kompisar shalalala, för jag känner mig heller inte bekväm med att berätta allt liksom. Så då blir det ju lite halft bara, vilket inte är roligt att läsa. Fattar ni ens nått av det jag skriver?
Ska försöka plugga i allafall, har massor av uppgifter som ska in.
Fick ju sluta ett idag oxå, det var chill. haha jag och erika cyklade på dirren ner till ica efter det o köpte as mycke godis. Så nu är man illamående och mätt.
åeh det är ju så jobbigt att komma på nå vettigt att skriva.
checka in här vetja: http://agoodending.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0