< Till bloggens startsida

/Johanna

Hejsan hoppsan, Sara och Erika pausar och det kan man väl säga att jag också gjort (bytt blogg).

Jag tänkte bara blogga lite. Har otroligt tråkigt, väntar på att pappa ska prata i telefonen klart så han förhoppningsvis kan köpa mat..

Igår var jag hemma bara. Fixade i rummet och sådär.
På kvällen blev allt dåligt. Inget mer info om det men vi åkte in till akuten och jag fick antibiotika osv och av den spydde jag imorse. Myz.
Just nu har jag tråkigt som FAN som sagt. Mår inte lika dåligt längre iallafall. Tabletterna har värkat! Men det finns absolut inga roliga program på tv.. Fast om 10 minuter börjar Top Model kom jag på nu! Yees finally!!

Hoppas ni mår bättre än mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0