< Till bloggens startsida

sunshine

okej nu är jag väldigt besviken på mig själv. Jag har tydligen lyckats radera exakt alla bilder jag tog på karolinas konfirmation, och det var en del bilder. Tur att hon är i turkiet nu och kan inte bli sur på mig. Fattar inte hur jag lyckades? trodde nämligen jag hade laddat in dom på datan, så tömde jag minneskortet helt. O sen visade sig att jag inte hade laddat in dom. Hej här var vi smarta.
ah det var ju synd. Fast kan ju inte direkt göra nått åt det nu.
hursomhelst, som erika sa spelade in till vårat engelska projekt idag,  haha det var mjöl överallt. Det var ganska kul endå, haha äntligen gör vi något som i skolan som i alla fall är roligt. Speciellt eftersom vår lärare sa att det fick spåra hur mycket som helst bara det var utformat som en nyhetssändning. Försöker ladda in videosarna från datan nu, lägger väl upp några bilder o nån snutt från den andra filmen jag, albin o erika filmade. Haha åker skateboard framför kameran o lite sånt.
Ska försöka bli klar med min so uppgift ikväll tänkte jag, har inte så mycket kvar, men lite mer behövs nog skrivas. Även om jag hellre skulle vilja vara ute i det fina vädret så är det såhär det får bli nu.
Imorgon har vi nå dumt orgienterings prov oxå, springa runt i skogen i sunnersta. kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul.
Ska försöka överleva för er skull
puss o hej leverpastej
(eftersom bilderna o de fortfarande laddar kommer de i ett annat inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0