< Till bloggens startsida

Svar

Hej, någon hade skrivit något om en länk till tröjan och jag antar att du vill att jag ska länka den? Jag har iallfall kollat och jag hittar den inte på hemsidan men den kommer ifrån hm, finns i många olika färger/mönster och kostar typ 49 eller 99, vet inte riktigt det var min mamma som köpte den till mig billig var den iallfall! Och den är skön osvosv.
Idag var det ju skola som vanligt och ikväll var det tänkt att jag skulle ut och vara lite social en stund men mitt skolarbete säger ifrån. Är fortfarande inte klar med so fördjupnings grejen för dum som jag är valde jag ett ämne som är as svårt att skriva om får knappt ihop en sida så jag får hålla tummarna för den muntliga delen och att mina prov jag gjort i den här terminen räcker. PANIK!! En kompis smsade precis om musik prov imorgon..oouupps. Och ni bah kbry sitter och skriver om mitt plugg, skulle bara svara på frågan ju. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0