< Till bloggens startsida

Världen förtjänar inte dig.

Hej på er fina läsare!
Nu har vi svarat klart på frågestunden och svaren finns HÄR! Nice, huh?
Iallfall. Dagarna rullar på. Det blir kallare och kallare och vi väntar på snön som aldrig verkar komma. Men det är okej ändå. 
Skolan rullar den också, hade utvecklingssamtal idag och det gick väldigt bra faktiskt. Jag känner mig taggad för att förbättra mina betyg, och det är väl ungefär så man ska känna efter ett utvecklingssamtal!

Träffade Emil på stan efter skolan. Jag bytte en tröja jag köpte igår, en senapsfärgad trekvartsärms tröja. Skit snygg. Jag älskar senapsgult, det är så sjukt snyggt såhär på hösten! Och mörkrött, det är också 2 die for! Mitt nästa köp ska bli en orange halsduk och orangea vantar. Fy. Fan. Vad. Snyggt!
Anyway, jag och Emil åt sushi på stan till middag och sen tog vi bussen hem till mig där vi båda somnade framför en film. Haha. 

Och nu sitter jag här, själv.. Med en jävla massa godis som jag ändå inte vill äta. Ska sova nu, det är en dag imorgon också. (Som jag tror kommer bli underbar)

Puss på er!

*Makes me happy*

Kommentarer
mimmi

MÅSTE bara säga att jag gillar eran blogg tjejer, väldigt mycket. lätt bäst av alla jag känner! Kram!

2011-11-12 @ 13:03:15
URL: http://mimmou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Very important people?

E-post?(bara vi som ser)

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0